sunnuntai 7. helmikuuta 2016

Ravintola "Villaggio". Päiväkirja.

27.1-29.1 
Opiskelen ravintolan coctailit ja alkoholin valikoimaan. Autan pomoa erilaisissä työtehtävissä.Päivät on mennyt hyvin, tykkään omasta top-paikasta. = 21h

1.02-5.02
Osaan tehdää erikoiskahvista "cocktailit". Tiedän mitä myydän, osaan toimia asiakkaan kanssa. Opiskelen ruokalistan ja toimin al`carten mukaan. Viikko on mennyt nopeasti ja olen tyytyväinen. = 35h

8.02-12.02
Työpäivät on mennyt hyvin. Osaan tehdä tiramisun. Osaan tarjoa asiakkaille viiniä pullotain. = 35h

15.02-19.02
Päivä mennyt hienosti ja nopeasti. Olin perjantaina lounaalla töissä sekä a la cartella. Muut päivät a la cartella ja juoman tarjoilemassa. = 42h

22.02-26.02
Viihdyn tosi hyvin töissä ja aikaa menee niin nopeasti.Olin vk:nakin töissä. Oli isot juhlat ja olin baarin tiskillä. Tykkäsin paljon mitä olin tehnyt:) = 50h

29.02-4.03
Täällä viikolla pidetään näytöt. Näytöt on tehty, viikko meni aika hyvin. Olin ollut ilta sekä aamu vuoroissa. = 35h


07.03-11.03
Viikko meni hyvin. Osan jo kaikki ulkoo, sain hyvät pisteet ja palautetta. Sain kesätöitäkin. Kaikki on ihan jees. = 35h 

14.03-18.03
Olen lomalla.


Yhteensä tuntijen määrä: 253h

1 kommentti:

  1. Hieno Katri, että olet jatkanut blogin tekoa myös työssäoppimisjaksolla. Sinulta taitaa puuttua enää 5 myydyimmän juomasekoituksen esittelyt ja toki mielellään voit edelleen kertoa, miten töissä menee.

    VastaaPoista